logo
  • Ujian

    Kemahiran profesional: Hidrokolonoterapi, rawatan penyakit saluran gastroususSalah satu ubat antimikroba yang paling berkesan untuk cirit-birit adalah Enterofuril. Ubat ini mempunyai sifat antiseptik, menyumbang kepada penghapusan mikrob patogen dengan cepat.

  • Ujian

    Dengan menggunakan kalkulator hari, anda boleh mengira perbezaan antara tarikh (dalam hari, minggu, bulan atau tahun), bilangan hari bekerja (termasuk hari cuti dan hujung minggu).Kalkulator hari akan membantu anda menentukan tarikh pada masa lalu atau masa depan selepas beberapa hari.

  • Ujian

    Menjelang akhir minggu kedua puluh kehamilan, separuh pertamanya juga akan berakhir - bagaimanapun, lima bulan kebidanan telah berlalu. Ini adalah tonggak penting bagi wanita hamil - dia mula menyedari sepenuhnya tanggungjawab terhadap bayi, kerana sekarang dia merasa lebih baik.

  • Ujian

    25 minggu kehamilan - trimester kedua yang indah akan berakhir. Dipercayai bahawa dari tempoh ini risiko keguguran dan kehamilan yang hilang dapat dikurangkan dengan ketara. Ibu dapat menarik nafas lega dan menenangkan perasaan mereka sedikit, kerana walaupun kelahiran pramatang setelah 25 minggu memberi bayi peluang untuk bertahan hidup.

  • Ujian

    Akhirnya, anda dan bayi memasuki trimester kehamilan terakhir! Tinggal sedikit lagi sehingga pertemuan yang ditunggu-tunggu! Bayi sudah cukup aktif: melihat perut, ibu dengan jelas membezakan pergerakan siku dan tumit kecil.

  • Ujian

    Blog mengenai kehamilan dan keibubapaanMenyaring 2 trimester: apabila anda perlu melakukan dan norma?Konsep saringan semasa kehamilan merujuk kepada satu siri kajian yang bertujuan untuk mengesan kecacatan janin. 2 pemeriksaan merangkumi ultrasound dan analisis biokimia darah.

  • Ujian

    Pemeriksaan 2 trimester adalah kajian standard wanita hamil, termasuk ultrasound dan ujian darah. Berdasarkan data yang diperoleh, doktor membuat kesimpulan mengenai keadaan kesihatan wanita dan janin dan meramalkan perjalanan kehamilan selanjutnya.

  • Ujian

    30 minggu kehamilan dari konsepsi - 32 obstetrikJangka masa kehamilan selama 30 minggu adalah 32 obstetrik. Hanya tinggal 6 minggu lagi, dan janin anda akan dianggap sebagai jangka hayat penuh, dan kelahiran anak benar-benar selamat.

Up